Information
Search

Информация о доставке

Доставка і оплата замовлення

Замовлення

Замовити товар в нашому магазині можна трьома способами:

- відвідавши наш магазин за адресою, вказаною на сайті;

- зателефонувавши по телефону й обговоривши замовлення з менеджером;

- зробивши замовлення за допомогою електронної пошти, зазначеної в контактах на сайті;

- також Ви можете зробити замовлення через корзину магазина.

 

Оплата

 Оплата може бути проведена готівковим розрахунком:

- при оформленні замовлення в нашому магазині;

- за фактом доставки;

- або нашому кур'єру.

 Також можна здійснити банківський переказ на наш рахунок.

Для юридичних осіб та організацій можливо виставити рахунок платника ПДВ

 

Доставка

- При готівковому розрахунку меблі та предмети, що є в наявності на складах, доставляються по Києву в обумовлені з менеджером терміни.

При безготівковому розрахунку доставка здійснюється в обумовлений термін, але не раніше надходження грошей на наш рахунок.

- Термін доставки по Україні - до 5-ти робочих днів.

- Термін доставки меблів, що виготовляється на замовлення також обговорюється з менеджером.

- Вартість доставки по Києву становить 400 грн.

- По Україні обговорюється з менеджером.

- Доставка по області: 1 км - 12 грн в обидва боки.

 

Збірка

Тарифікація послуг із збирання:

10% -15% від вартості придбаних меблів (в залежності від складності).

 

Гарантія

    Гарантія на меблі, придбані в нашому магазині меблів, становить 12 місяців з моменту продажу, за умови правильного поводження з меблями й дотриманням умов гарантії. Протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а в разі якщо неможливо усунути дефект - замінимо деталь або виріб цілком. При отриманні меблів Покупець повинен перевірити скло та дзеркала на предмет цілісності, відколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки - перевірити кількість та комплектність вкладення.

 

При самостійній збірці меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність браку (відколів, подряпин). При виявленні браку - призупинити складання, тому що деталі меблів зі слідами збірки поверненню та обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку до закінчення збірки, тому що заміна браку проводиться тільки в заводській упаковці. Гарантія анулюється за умови, якщо замінна частина вже була встановлена ​​або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був закручений гвинт або прорізано отвір. При виявленні браку повідомте до відділу рекламацій (за телефоном, вказаним в товарному чеку покупки меблів або видаткової накладної). Зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек, супровідну документацію.

    Рекламації приймаються тільки при наявності самого виробу або окремих елементів й в «оригінальній упаковці». У разі недотримання вищевказаних вимог, претензії по рекламації не приймаються, а гарантія анулюється. Рекламації, що виникли внаслідок неправильної зборки (самостійно покупцем), доставки та підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.

 

Гарантія не поширюється, якщо:

- порушені правила та умови експлуатації меблів;

- відновлення та ремонт меблів здійснювалися Покупцем самостійно;

- меблі пошкоджені в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалого поводження;

- змінена конструкція виробу або комплектуючих Покупцем;

- збіг гарантійний термін;

- якщо присутні дефекти, про які було повідомлено або відомі покупцеві до продажу, та через які покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на меблі була знижена ціна реалізації;
- якщо відсутній товарний чек або видаткова накладна.     

Повернення товару

Покупець має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару (меблів) або повернення вартості проводиться, якщо:

- він не використовувався, не був у збірці (монтажі);

- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;

- чи немає пошкоджень упаковки;

- є товарний чек, виданий покупцю разом з товаром.

Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.

 

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:

- з моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;

- підлягає поверненню товар не є новим, тобто був в збірці (монтажі);

- При перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної упаковки).

 

Дані умови складені відповідно до чинного законодавства України та не обмежують законних прав споживача, наданих йому.